勁騎26|Alton感激台前幕後嘉賓拔刀相助︰我哋節目仔再講多次多謝 (23:26)

文章日期:2022年05月15日

MIRROR成員王智德(Alton)主持的ViuTV節目《勁騎26》日前(14日)播出最後一集,節目尾聲逾100輛電單車的車聚場面震撼,加上節目贏得觀眾口碑兼Alton表現受讚賞,網民紛紛要求開拍第2季。

Alton今日在社交平台分享感受︰「《勁騎26》圓滿結束!橫睇掂睇都係個好嘅結局,有人睇有人讚(當然我哋被虐狂仲會睇埋進步空間),開心滿足。拍呢個節目我試咗好多車,識咗好多人,學咗好多嘢,同佢哋上上下下咁多個打成一片非常之開心,雖然當中經歷咗少少人算不如天算大大小小令人崩潰嘅事,但係到最後都係仍然感受到嗰份溫暖。多謝你哋畀我暴走。(或者)因為節目組上上下下監製導演Writer PA只有一個有電單車牌(P牌),對電單車唔算好熟悉,所以佢哋做節目嘅方向唔係同你講個引擎有幾勁、個設計有幾新、個車款有幾限量,而係用個心去諗點樣可以令到唔揸電單車嘅人都有興趣睇,將節目嘅信息令到每一個香港人都可以有共鳴。不過以上呢點我懶勁亂估,外圍有小道消息話佢哋就算係一班車手都可以一樣咁有心,重注一定係。吖,仲有一樣嘢,其實佢哋度呢個節目嘅時候我唔知,拍緊嘅時候我都知唔晒,我係同大家一樣坐定定喺個熒光幕面前睇埋個剪接,有着同一樣嘅感受,『一齊睇電視』咪就係咁咋嘛。最後必須多謝呢個26圈拍攝嘅時候拔刀相助嘅咁多位,人才鼎盛不能盡錄,我哋節目仔再講多次 - 多謝!感恩﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕王智德 勁騎26