徐小明鬧出笑話 誤當馮素波為電話騙徒 (18:45)

文章日期:2022年05月18日

由薛家燕和范振鋒主持的新城節目《開心大派對》,邀來馮素波(波姐)、徐小明及劉惠鳴擔任嘉賓。波姐擬紀念爸爸馮峰對藝術的貢獻,廣邀好友出演以「藝術傳承」為主題的音樂會《峰波情未了》。

波姐憶述年輕時,爸爸馮峰曾給予她一批手稿,當時自己什麼都不懂,所以一直未有處理;直到去年身體出現毛病,住院養病其間得到「領悟」,「手稿入面記載好多爸爸以前情史同成就,所有點點滴滴令我回憶童年。手上好多以往嘅手稿同信件相片都係實物,好想記錄爸爸所有事情,以及自己經歷,但實在太多嘢,想將佢數碼化,唔想畀囝囝太多負擔,所以有今次呢個念頭,將所有嘢整合」。

徐小明跟馮素波早於童年時相識,但因小明哥遺失波姐電話號碼,結果鬧出笑話:「我開頭唔知係邊個,所以冇聽佢電話,之後波姐傳信息畀我,傳埋一張自拍,話自己係馮素波,我仲以為係詐騙電話,所以一直唔敢聽,怕被老婆發現。直至我搵朋友要波姐電話後,先知道真係波姐搵我。」

(即時娛樂)