Jer以Solo姿態登張敬軒紅館個唱嗌緊張:以前聽佢嘅歌大 (17:40)

文章日期:2022年05月30日

張敬軒昨晚(29日)在紅館舉行尾場演唱會,MIRROR成員柳應廷(Jer)收工後趕往擔任嘉賓,並帶同軒仔的《酷愛》CD索取簽名,結果Jer如願以償「成就解鎖」兼「私心」成功。

Jer今天(30日)在社交網感謝軒仔給機會和他合唱:「好感動,thank you so much!事關我近排拍劇+拍戲,咁啱有一晚收工,知道自己可以睇到show,就即刻衝去~見到個舞台同製作,聽到軒仔唱歌,啲回憶就衝晒出嚟,因為我以前係聽佢嘅歌大的,人生第一隻比錢買嘅CD,就係佢!所以今次私心帶番隻發黃CD上台比軒仔簽名 hahaha!

嗰日睇完show之後,軒仔DM多謝我,我話之後有機會合作就好la~跟住佢就即刻打比我,最尾就成就咗,我成為尾場嘅第三位嘉賓。

噚晚係第一次用Jer身份上紅館唱歌,都係第一次用Jer身份同軒仔合唱,所以係後台好緊張!我有諗過叫唔叫大家合唱『人類群星』(人類群星閃耀時)因為我驚大家未必識,但最尾睇番片,真係好~感~動~好多謝有份唱嘅每一位,7月尾紅館見!」

相關新聞:柳應廷收工趕到紅館做張敬軒個唱尾場嘉賓 送CD變索簽名勁搞笑

(即時娛樂)