《大初戀日》加場跟MIRROR演唱會門票同日開賣 林日曦提供解決方法 (21:48)

文章日期:2022年05月30日

林日曦於演藝學院演出一連26場的舞台獨腳戲《大初戀日》,昨天宣布加開6月11日(星期六)下午3時一場,加場門票於明天(5月31日)早上10時公開發售。由於跟MIRROR演唱會門票同日開賣,有人問林日曦為何選擇同日售票,也有人問他可否推遲售票日子,林日曦今天在社交平台留言:「有啲人係咁問點解要同Mirror同一日賣加場飛… 答:因為唔係我選擇,係售票網分配俾我。至於有人竟然問我可唔可以推遲啲…唔好阻住佢買Mirror飛…」他便上載短片提供所有答案。片中的林日曦說:「有啲人係咁留言,話我點解要同MIRROR同一日開賣,就叫我『唔該你可唔可以推遲啲』,我心諗,首先第一,如果你淨係買MIRROR,唔買我嘅飛,咁我幾時開賣關你乜事。如果你淨係買我嘅飛,唔買MIRROR飛,咁佢哋幾時開賣又關你乜事。如果你兩個都唔買,咁更加唔關你事啦。如果你兩個都買嘅話,咁你過嚟買咗先啦,因為嗰邊你係買唔到㗎喇;或者你可以買咗嗰邊先,因為呢邊應該好晏都仲有飛賣嘅……」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林日曦 大初戀日