冥冥之中|P1X3L吳啟洋跟栢天男演父子 讚「老竇」靚仔 (16:33)

文章日期:2022年06月02日

由郭羨妮、栢天男和劉心悠等合演的ViuTV原創劇《冥冥之中》,逢周一至周五晚上9時30分播出。

劇情講述一間公司負責產生連鎖效應的死亡事件,從而平衡世界人口。隨着香港分公司的主理人蘇麗珍(郭羨妮飾)決定退休後,3名經理彭森(栢天男飾)、心兒(劉心悠飾)及寶玲(袁綺雯飾),在辦公室內展開明爭暗鬥,一連串事件令現世界摧毀,繼而分裂出異世界。

P1X3L成員吳啟洋(Phoebus)與栢天男(Adam)演父子,Phoebus興奮說:「一知道係Adam做老竇時好興奮,覺得『嘩,我老竇咁靚仔呀』!」他開玩笑指劇中彭氏家族血統比較好,所以大家都高大靚仔。

Adam亦大讚劇中兒子Phoebus又乖又勤力:「一見到佢就覺得大家係可以有父子關係,佢真係豁出去,有種愛上我呢個『哎吔阿爸』嘅感覺,令到我好易就入到戲。」他指與Phoebus可以營造出既是父子的同時,亦如兄弟般的微妙關係,感到是次合作十分有火花。

(即時娛樂)