姜麗文宣布已嫁圈外男友 疫情下延期2年美國低調完婚 (12:29)

文章日期:2022年06月03日

資深藝人秦沛的女兒姜麗文(Lesley),今早在社交平台上載在山區中影的婚照及留言「We Got Married 」,宣布已嫁圈外男友柏豪,正式成為人妻。相中的Lesley與柏豪甜蜜對望及溫馨咀嘴。他們未有穿上正式的婚紗禮服,Lesley穿上白色露臍裝,內襯白色Bra Top;新郎則穿上白恤衫及米色褲。Lesley和柏豪原定2020年2月2日結婚,惟受新冠疫情影響將婚事押後。Lesley早前趁到荷李活拍劇,低調地與未婚夫在當地結婚。

Lesley回覆傳媒時表示與丈夫在美國洛杉磯一個山頂上舉行只得他們兩個人的婚禮,親友透過視像通話見證。她說︰「好多謝大家咁多年嘅支持同愛!經過兩年幾嘅延期,我哋喺LA(洛杉磯)一個可以望住成個城市嘅山頂上面,兩個人,同埋我哋最愛嘅家人朋友睇住Zoom,簡單咁結咗婚啦!我好幸福,我好感恩,我好開心!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕秦沛 姜麗文