陳山聰好爸爸形象深入民心 帶挈拍廣告吸金 不抗拒父子檔搵銀 (17:01)

文章日期:2022年06月07日

陳山聰因好爸爸形象深入民心,獲得不少廣告工作機會,最近連拍2個健康產品廣告,其中一個要在戶外草地跟小朋友演對手戲,炎炎夏日抱住小朋友轉圈,對於平日照顧兒子Jaco的山聰來說,並沒有太大難度。至於將來會否和Jaco父子檔拍廣告?山聰表示自己很開明,沒有刻意不允許,但會視乎工作性質。

對於連拍2個廣告,山聰非常感恩,很開心獲觀眾及客戶支持,平日除了工作外,其他時間投入在兒子身上,因此連拍廣告,都多了演爸爸角色。山聰又指當日與小演員合作非常難忘,他說:「個小朋友2、3歲左右,好難控制佢,佢突然間好攰就瞓喺草地,但嗰時仲roll緊機,所以對住小朋友要好有耐性,好彩導演氹小朋友好有經驗,我都有偷師!」作為新手奶爸總有蝦碌趣事,山聰記得有一次為Jaco換片時,以為他小便,但一打開竟然是「開大」,山聰說:「最後搞到我成隻手都係,畢生難忘!」

(即時娛樂)