J2新節目登場|34歲廢柴憑踩板變精英運動員 10歲Woody傳承板術望衝奧 (17:40)

文章日期:2022年06月20日

J2台新節目《喂喂喂 你話你係邊個邊個》今晚(20日)10時播出,節目走訪9位追夢者,當中包括地下偶像文化女團、Handpoke紋身師、繩縛藝術師、頌缽治療師等,分享他們決心走上非主流的道路。

34歲的陸俊彥(俊仔)年少時跟很多屋邨仔一樣,無所事事,中學跟同學去沙田街頭學踩滑板,人生變得不一樣,他說︰「滑板成就咗坐喺呢度嘅俊仔,著衫、講嘢、做嘅嘢都係因為滑板,至變到依家嘅俊仔。冇滑板?我唔敢想像依家係點樣,廢柴…應該。」

拍攝當天俊仔示範踩板,已多次引來管理員干涉,同當年一樣被人嫌棄︰「啲人對住架單車行過嚟冇咁驚,踩住板佢就驚。永遠覺得你會撞到佢,呢度唔畀踩,話你嘈到人哋。」

踩板多數會在深夜進行,很自然板仔會被標籤為「不良少年」,他說:「以前啲人覺得夜晚唔返屋企就係壞。」俊仔在13歲時迷上滑板,一放學就踩,到放假更玩通頂,偷師全靠坐在滑板店門口看錄影帶。

踩足20年,代表過香港隊比賽,贏過獎吸引到贊助商支持。他試過獲香港體院邀請做精英運動員,因為贏過全國賽頭3名,剛好達最低入體院門檻。俊仔成為體院精英後,可以使用學院的設施兼金錢資助。俊仔表示想保持資格,就要靠不斷得獎贏獎金,不達標便要出局。

近年俊仔開始開班教小朋友,傳承滑板技術︰「呢幾年因為奧運關係,見到奧運冠軍咁細個都係10零歲,變相好多人覺得形象好健康,好正面,好多小朋友玩得好開心,的確好多好細個嘅小朋友,加入踩滑板,以前話『10歲玩滑板,跌死你喎』,依家好多幾歲就玩。」教小朋友都有得着,當見到他們挑戰難度時,自己都想進步。俊仔問到徒弟Woody目標,他說︰「想好似你咁囉,香港第一。」

Woody父母差不多每趟都會陪囝囝練板,Woody媽媽表示起初囝囝玩板跌倒,都會好緊張跑過去問「你有冇事呀」﹑「你唔斷手斷腳,咁你繼續吖,香港小朋友太嬌氣,跌下冇壞,磨練係對小朋友最好嘅教育。」

至於節目的緣起,製作團隊是想同大家分享香港主流市場以外,還有好多值得人留意同尊敬的興趣、工作甚至乎人物,製作組在香港少人認識的文化、甚至乎稱為次文化的圈子內,尋找當中的佼佼者。

(即時娛樂)