林作向陳家父子發DNA親子驗證挑戰 陳凱琳家姐嫌100萬出手低 (19:20)

文章日期:2022年06月22日

林作向樣子不似爸爸的陳凱琳(Grace)龍鳳胎弟弟Derek發出DNA親子驗證挑戰,揚言如證明Derek與陳父為親生父子,以及Derek沒有印巴血統,他就輸100萬元。林作今日在社交平台表示已獲得陳家私下回覆,距離他探究究竟是否隔代遺傳又近一步。

他於下午近5時半公開陳家的回覆︰「Derek的家姐Joyce昨晚回覆了,但我係今早得知的。Joyce姐忘記,其實多年前,我為了探究究竟佢哋係咪親生而用我自己私人Facebook Add咗佢。佢嘅意思,係願意做test,但價格出手太低!明白嘅,始終我用緊自己錢,人地講緊家族顯赫,區區得100,你估我細佬Derek喺嗰個167 Derek咩!收到,本人馬上聯絡身在深圳嘅林母,睇下佢可否返嚟幫拖。我馬上聯絡我媽媽,大家俾少少時間我,我睇下可以點樣加碼。」

相關新聞︰要求陳凱琳胞弟與父親驗DNA 林作稱已收陳家回覆

相關新聞︰陳凱琳胞弟Derek與父親不似樣 林作百萬挑戰 要求驗DNA證關係

(即時娛樂)

相關字詞﹕林作 陳凱琳