十八年後2.0|「復仇人妻」Joyce被捅慘死 趙希洛爆臨終戲3大難度 (17:56)

文章日期:2022年06月23日

無綫劇《十八年後的終極告白2.0》明晚(24日)播映大結局,昨晚(22日)播出的第18集更引爆高潮,除了Jason(陳山聰飾)易服癖及瘋狂一面曝光外,「復仇人妻」Joyce(趙希洛飾)則遭刺殺身亡。

劇情講到Joyce與徐友齊(何啟南飾)在山上纏綿時,突遭神秘人襲擊,徐友齊慘死,Joyce在荒山野嶺大逃亡,身穿內衣的Joyce赤腳狂奔,一度匿入草叢,相當緊張,惟最終她遭拖行並被利刀捅死。

是次角色對希洛來說相當考演技,先是睿智賢淑女強人,及後因小產及得悉老公Jason偷食,魔性大發並不擇手段進行復仇大計。希洛受訪時坦言,該場逃亡戲不簡單,第一難度是「堅赤腳、零保護」,「拍嘅時候有諗過黐啲嘢喺腳板底(保護),但後來發現黐咗咩都冇用,都係會甩,最後赤腳跑,好彩拍嗰時練緊跑步,所以跑方面算比較輕鬆」。第二大難度是挑戰拍攝現場環境,希洛說:「當晚好大霧、又凍又大雨、草叢又多昆蟲,所以都好驚。」

第三難度是Joyce的情緒處理,希洛說:「同山聰終極告白呢段對話,因為要望住一個好愛、好熟悉,但同時又好陌生嘅人,講番一啲對方同自己講過嘅嘢,所以都難handle,我有加啲覺得有用嘅對白入去。」

談到有網民覺得Joyce復仇去得太盡顯得不合理,希洛則指因為Joyce情緒陷入谷底,容易走向偏激:「我喺Joyce角度諗,一生之中最愛嘅男人出賣咗佢,令佢人生所有嘢好似幻滅晒咁,冇咗BB、家庭同老公,冇咗人生希望、冇咗事業,因為事業都係同呢個男人一齊經營。當佢人生所有嘢都冇晒,佢只能用盡方法令到個心好過啲,所以做出喺人哋眼中唔理智又唔係咁合理嘅行為。」

相關新聞:十八年後2.0|陳山聰露真面目 望金髮女郎形象冇嚇親大家

(即時娛樂)