陳山聰反串金髮女郎咬譚俊彥嘴唇 姚子羚嗌索 袁偉豪讚靚 (20:10)

文章日期:2022年06月23日

陳山聰在昨晚(22日)播出的無綫劇集《十八年後的終極告白2.0》第18集中,反串以金髮女郎形象現身,原來他飾演的Jason有易服癖,譚凱琪飾演的Queenie身亡當晚,身穿漁網絲襪及豹紋鞋的「女人」正是他。陳山聰在劇中咬住男主角譚俊彥嘴唇,他在Ig貼相並留言:「作為一個演員收到任何角色,都一定會盡力去以演活佢,我係一個好crazy嘅演員,所以我一定全程投入...感謝視帝 @tammerz(譚俊彥)肯陪我癲....希望冇嚇親大家。」姚子羚讚山聰造型「索到呢!」,吳業坤簡單留了一個「媽」字,佘詩曼則留了「O....」,袁偉豪則笑稱:「我哋條村啲男人扮女人係靚嘅。」

相關新聞:十八年後2.0|陳山聰露真面目 望金髮女郎形象冇嚇親大家

相關新聞:十八年後2.0|「復仇人妻」Joyce被捅慘死 趙希洛爆臨終戲3大難度

(即時娛樂)