姜濤自認硬頸係最大缺點:有時會完全唔聽身邊人意見… (22:48)

文章日期:2022年06月23日

MIRROR人氣王姜濤早前亮相鄭中基(Ronald)的網上頻道「機動電視台」,節目今晚(23日)播出,2人玩「真心話大冒險」,Ronald以「同母異父」來形容與姜濤關係,姜濤表示毛舜筠(毛姐)都曾飾演過他和Ronald媽媽,Ronald還抵死說:「毛姐犀利,咁多年都咁咩得。」在旁的姜濤聽到一頭霧水。

姜濤問Ronald:「最想挑戰乜嘢角色?(鄭:想做啞嘅殺手。)」接着Ronald問姜濤:「有機會同Ronald合作最想做乜?」姜濤說:「梗係想同你拍戲啦,因為我真係好鍾意你啲戲。(鄭:多謝多謝。)我又唔想講由細睇到大,但入行前真係好鍾意你啲戲,所以想同你一齊拍。(鄭:我諗諗吖!)」

Ronald問姜濤:「如果冇參加《全民造星》,你覺得依家做緊乜呢?」姜濤說:「我未參加《全民造星》時,我係讀Sport Coaching,我諗我會做體育老師,我自己好鍾意小朋友,我諗我會做一個小學嘅體育老師。」

姜濤問Ronald:「MIRROR最鍾意邊個?(鄭:梗係你啦,今日第一次見。)」Ronald接着問姜濤:「你覺得自己最大嘅缺點係乜?」此時的姜濤認真說:「我覺得自己最大缺點,一定係硬頸,有時硬頸到會完全唔聽身邊人嘅意見,對於自己嘅歌、對自己表演嘅嘢不嬲都係,可能嗰件事係錯,但我會繼續做落去,我唔想後悔嘛,如果唔係我會成世記住有冇做到件事,所以有時我好硬頸,的確出嚟效果冇咁好。」

Ronald則鼓勵姜濤:「做藝人某程度上都需要一份堅持。(姜:我好努力搵緊個平衡。)你趁後生時可以慢慢硬頸,慢慢可以一路從你嗰個經歷,一路會知多啲,所以硬頸其實唔係錯嘅。」

相關新聞:姜濤現身鄭中基網上節目笑唔停 最後悔與經理人花姐鬧交

(即時娛樂)