孖古巨基拍綜藝節目勁搞笑 Edan認咬字差 兜面硬食粉刷 (16:22)

文章日期:2022年06月28日

古巨基與呂爵安(Edan)首次合作的作品《飄流教室》持續大熱,除日前播出錄音花絮,昨晚(27日)播出2人拍攝特備節目《膠流教室》,一共4條影片,包括:飄流教室MV、飄流教室音頻版、飄流教室錄音花絮及膠流教室,打入YouTube影片十大。

最新播出《膠流教室》以教室作為背景,2人以校服造型玩遊戲。遊戲內容以兒時遊戲為主,包括:急口令、天下太平、掉粉刷、歇後語問答環節及爆旋陀螺等。

比賽開始前,Edan和基仔分享校園生活。問到中學時代的戀情時,基仔表示不會追女仔,Edan即笑問:「都係女仔追你嘅?」基仔反問Edan中學有否拍拖,Edan表示只拍過一次:「好青春呢件事,因為我哋係同班,所以唔可以畀人知,上堂又會偷偷地望佢,有種秘密嘅感覺,都幾得意。」

基仔續說:「我鍾意嗰個係低我一級嘅女仔,小息時喺走廊偷望佢經過,佢唔知,後來搵咗個朋友嘅朋友去識佢。」Edan聞言反應甚快說:「你又話冇追女仔嘅?」基仔隨即反擊大笑:「識朋友啫嘛!」

2人玩急口令時,Edan自認咬字差,要讀報紙練習咬字;基仔則憶述當初做《娛樂新聞眼》主持時,當時讀稿要讀得好快,最顛峰就是當年,不過基仔笑言現在「顛峰嘴」已經沒有了。

在各遊戲當中,以掟粉刷環節最為激烈,2人各有6個粉刷,輪流進攻及防守,目標是掟中黑板上的分數,2人認真作賽,毫不留手!過程中,基仔其中一個粉刷誤中Edan正面,食正「粉餅」的Edan隨即扮暈,基仔即上前慰問,2人捧腹大笑。

去到「滴滴仔」乒乓波遊戲,2人邊打乒乓球邊答問題。題目問到「鍾意隔籬班個女同學,應該點表白?」,2人最初答「我愛你」、「你好靚」、「食飯」,Edan突然爆出一句「瞓覺吧」,基仔爆笑失守反問:「瞓覺?」Edan即解畫「喺班房伏喺枱面瞓覺」,非常搞笑。總結成績,Edan以總局數4比2成為《膠流教室》「學霸」。

節目尾聲,基仔再次多謝Edan今次攜手合作,又大讚Edan是謙虛勤力的歌手,「錄音時,就算一句錄好多次,要佢營造一啲表情,佢都係好樂意不斷再試」、「佢話知道自己唱歌仲有好多進步空間,所以只要有唔同嘅機會,都會好好珍惜同把握」。

(即時娛樂)