王菀之身兼六職辦古典音樂會大獲好評:多謝爸爸媽媽信任 (19:40)

文章日期:2022年06月28日

由王菀之(Ivana)身兼六職,包括投資、主辦、創作總監等的「天使聲樂團古典音樂會」,一連5場演出已圓滿結束,是次音樂會相當成功,口碑不錯,不少入場觀眾在網上留言稱被演出感動到眼濕濕。

Ivana坦言今次身兼六職,瞓身為父母及香港一班前輩級聲樂家,籌辦這個古典音樂會,一人要處理不同事務,壓力非常之大,曾經多個晚上通宵寫譜及做籌備工作,老公也擔心她捱壞身子。

籌備當中也困難重重,因為想嘗試做更大製作,膽粗粗申請某些資助,結果失敗而回;又試過親自找客戶贊助,加上疫情緩和,大家已投資到其他流行音樂演出,但沒想到天父又派來很多其他不同各路英雄幫忙,令今次音樂會爆滿之外,又有美麗動人製作,所以相當感恩。

Ivana說:「我唔知點去形容今次夢想成真感受,只可以講感恩再感恩。自細喺古典音樂家庭下長大,我雖然係流行音樂唱作歌手,但係冇忘記我嘅根,趁父母和天使聲樂團嘅每一位聲樂家,依然熱誠如火、精神奕奕,我又抱着推廣古典音樂心願,無論如何都要做好呢個音樂會,為古典音樂出一分力。完成音樂會,見到好多有嚟睇嘅朋友,網上寫畀我嘅留言,話冇諗過古典音樂咁好聽,仲想再聽,有啲朋友話畀我哋感動到想去學樂器、學聲樂,我就再一次感動到眼濕濕。另外今次賺咗嘅就係,太辛苦瘦咗少少囉。」

Ivana續說:「完成自己夢想,我已經覺得賺咗啦。我好多謝爸爸媽媽同一班演出的聲樂家前輩咁信任我,同支持我搞呢個音樂會,最開心係佢哋完騷後不停咁傾,都係問我哋幾時再搞?呢個音樂會係咪可以再做Part 2?見佢哋咁興奮,我都開心埋一份。

佢哋真正身分其實已經係世界級心理學醫生、教授,老師、博士、企業家,無論佢哋係乜嘢年紀,乜嘢情况之下都冇放棄過古典音樂,仲咁有火,古典音樂喺我嘅基礎,有好多美麗旋律我都希望能同更多人分享,將來如果仲有時間同資源,或者真係有多啲贊助幫忙,一定會為佢哋再搞音樂會。」

Ivana將為8月底的舞台劇而忙碌:「8月底我喺演藝學院做14場,今次又係除咗演出之外,亦身兼主辦、監製、編劇(親自翻譯劇本)四職,之前優先訂飛已經爆滿,6月30號會公開發售,希望大家都一樣咁支持啦。」

(即時娛樂)