盧瀚霆貼「阿牧」自拍相 怨Edan狂甫《大叔》合照:一張都唔留畀我Post (21:55)

文章日期:2022年06月30日

由呂爵安(Edan)和「教主」盧瀚霆(Anson Lo)主演的港版《大叔的愛》,去年播出後大獲好評,在劇中演凌少牧(阿牧)的Anson Lo更憑該劇膺民選視帝。眨眼劇集已播了1周年,今晚(30日)教主在社交網貼了「阿牧」西裝骨骨的自拍照,並寫道:「《大叔的愛》播岀一周年,感恩遇到呢套劇集,遇到『凌少牧』呢一個角色,令更多觀眾認識自己,更令自己越嚟越鍾意演戲。

由於『田一雄』(呂爵安)已經post晒可以post嘅合照(一張都唔留比我post!),阿牧唯有送上自己一張相,係一張工作時帶客人睇樓嘅自拍,特此留念。希望大家記得《大叔的愛》同時,期望以後Anson Lo展示更多唔同面向比大家,我會繼續努力。 #阿牧同大家say個hi #呢一年過得好快 #牧田應該生活得好愉快。」呂爵安則留言:「大把啦(指合照)。」

相關新聞:港版《大叔的愛》1周年 Edan貼「田牧」合照懷念:感恩遇上呢套劇

(即時娛樂)