頌缽師朱朱靠共鳴 撫平心靈創傷 朱爸爸︰做乜揸兜搵食? (14:06)

文章日期:2022年07月06日

J2節目《喂喂喂 你話你係邊個邊個》昨晚(5日)播出一集,主人翁為朱朱,既是頌缽療癒師又是瑜伽師,她表示兩者其實是二而一,相輔相成。在老人家眼中,穩定的工作能安心立命。偏偏有日朱朱帶了個「缽」回家,被朱爸爸笑問「阿女你依家做乜,要揸兜搵食?」

頌缽療癒師朱朱表示爸爸對自己的工作,一直有疑惑和擔憂,加上自己很多同學去了當老師,老人家就會有「教書幾好吖,點解你唔做?」的疑惑。朱朱說︰「每次話要閂幾日電話,因為要上山修行,或者要做斷食嘅時候,阿爸都會問『你做乜走去做尼姑,做乜走去做個唔食嘢嘅尼姑』?」

朱朱表示堅持頌缽的工作,原因是見到頌缽的「好」,她說︰「頌缽在生活上同工作上都陪伴住我,身心靈都發揮好大功能。呢幾年香港環境因為經濟同疫情,好多人都唔開心、壓抑,想幫佢哋放鬆,頌缽會係一條解鎖嘅匙。」

自尼泊爾學成歸來,朱朱一直替人用頌缽療癒身體及心靈的創傷,她說︰「呢個世界係鬥大,邊個大邊個話事。世間一切都是聲音,都有自己頻率。人同頌缽比,頌缽頻率大好多,當放喺身體附近,或者直接放喺身體上面去敲嘅時候,身體會受佢影響,而作調整。」靠的是強聲振動頻率產生共鳴,啟動人體自癒力。同時共鳴又會牽引出儲存在身體內的情緒,透過缽聲作出修補及撫平。

講到同父母的關係,朱朱表示以前努力表現自己,免他們擔心,她說︰「後來發覺無論你做得幾好,佢哋都會擔心。近年都擺低佢哋對我嘅愛同擔憂,我先至可以行得更輕鬆。」父母太多愛變成溺愛,沒有空間,期望會變成綑綁,所以朱朱要特別多謝朱爸爸︰「佢有期望嘅,不過唔出聲。係佢嘅愛入面,畀力量同支持你,等我去做自己。就算我真係揸『兜』搵食,佢都唔會講啲乜嘢。」

(即時娛樂)