張寶兒相隔2年半再出埠赴日本拍節目 跟袁偉豪小別勝新婚 (15:20)

文章日期:2022年07月19日

張寶兒(Bowie)上周五(15日)現身機場,出發到日本為無綫拍攝全新旅遊節目《45日環遊日本》(暫名),出名愛妻號的袁偉豪亦現身送機,2人還拍下即影即有「四格證件相」,大放閃光彈。

節目請來曾走訪130多個國家的「旅遊達人」項明生帶隊,並將與2位主持分兩Round、用45天時間豪遊日本,其間會去4個大島、走遍25個都道府縣,在旅程中更會大歎米芝蓮星級餐廳、入住天價絕景溫泉旅館等。

Bowie出發前接受無綫娛樂新聞台訪問,她透露對上一次出埠已是2年半前:「對上一次都係去日本,依家去日本要提前安排好啲行程,返嚟時嘅隔離酒店同埋機位都好難Book!」

今次亦是Bowie婚後,首次與老公分開這麼長時間,她坦言感不捨:「有好多嘢要處理,好似屋企貓咪嘅嘢食、老公啲咖啡豆,同埋要交代好屋企啲嘢擺喺邊。」提到袁偉豪日前於社交網上載舊照,慶祝入行25周年,Bowie笑言:「佢好鍾意Keep舊相,仲會周不時拎出嚟畀我睇,所以都習慣睇佢以前個樣,對佢爆炸頭、長髮Look最印象深刻,唔好整番爆炸頭喇,依家唔興!」

(即時娛樂)