邱士縉全程冇望女友 「大表嫂」Alina勁嬲 改跟姜濤合照 (17:23)

文章日期:2022年07月27日

MIRROR成員邱士縉(Stanley)的女友李炘頤(Alina),到紅館睇MIRROR演唱會,身為「大表嫂」的她坐在靚位,打算跟男友互動打招呼,豈料大表哥全程都看不到Alina跟他揮手,直到最後一首歌才發現,嬲嬲豬的Alina在社交網鬧着玩投訴,笑言要「懲罰」原本個「大佬」(Stanley),拒跟男友合照,反而只跟新收的「大佬」姜濤合照,相當搞笑。

Alina寫道:「話說為咗懲罰我原本個大佬(我坐第一行不停揮手,但佢成個演唱會一眼都見我唔到,直到最後一首歌,所以我唔同佢合照,淨係同我新收嘅大佬合照,然後舊大佬唔知係咪想報仇,求其幫我影個人照(碌後),無論點,我都想同你哋全部人(12子同dancers)講:『唔使驚㗎你哋一定係最好㗎!加油』,這個晚上很快樂!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕邱士縉 姜濤 李炘頤 大佬