陳約臨偕攝製隊飛大阪拍旅遊節目 全員相繼中招染疫 (15:34)

文章日期:2022年07月31日

由陳約臨﹑張沛樂和陳芷尤等主持的香港開電視旅遊節目《重新出發》,走訪不同國家如日本﹑馬來西亞﹑韓國及泰國等拍攝。有消息指正身在日本拍攝的陳約臨跟攝製隊一同染疫,據了解日本篇分兩部分,一個是已拍完的東京篇,另一個是大阪篇。

據悉陳約臨和攝製隊抵大阪後相繼中招,暫時他們各自在酒店隔離,目前陳約臨的快測結果已呈一條線,明天(8月1日)將出關繼續拍攝工作。

節目監製張志明回覆《明報》時表示:「其實依家四圍去好易中,好多地方嘅人都唔戴口罩,今次佢哋去日本叫好彩,喺東京都冇中過,去到大阪先中,我哋拍咗差不多一大半,喺大阪一知道大家唔舒服,跟住困喺酒店,自己Check,Check完真係有事,自己跟住隔離,大家全部停工,喺酒店隔離,佢哋依家冇嘢啦,好番啦,過咗差唔多7日,佢哋全部呢2﹑3日都係一條線,所以依家好安全,可以追埋嗰幾集,拍完就可以趕出街。」

張志明今次4個人去拍節目,他表示沒辦法控制超支狀况:「依家都叫做算小事,如果無啦啦早排仲有熔斷機制,咁咪仲貴?依家算係冇乜嘢,即係個疫情係中咗,跟住自我隔離,匿喺酒店,都係嘥酒店錢,個影響唔算好大。其實喺疫情四圍出發拍旅遊節目,都預咗,其實個疫情都仲喺度,但我覺得好彩,如果大家打晒針,佢哋中咗都唔係好大件事,自己食藥喺酒店,然後休息7天,幾日後變番陰性,其實都冇乜嘢。」

(即時娛樂)