汪明荃睇MIRROR演唱會已覺舞台危險 稱主辦機構要負責 (15:56)

文章日期:2022年07月31日

汪明荃(阿姐)昨晚(30日)到高山劇場出席八和粵劇學院課程匯報演出,阿姐在紅館看過MIRROR首場演唱會,對於演唱會嚴重意外,導致有2名舞蹈員受傷,阿姐表示主辦機構一定要負責,同時她透露老公羅家英,已透過短信聯絡了呂爵安(Edan),她亦有發信息問候ViuTV高層金廣誠,但對方可能忙於處理善後事宜未有回覆。

阿姐坦言看首場演出已覺得舞台危險,她說:「條橋感覺好似好唔穩陣,Anson Lo(盧瀚霆)向後倒跌個動作,其實都好危險,咁當紅嘅團,唔需要整咁多機關,佢哋大場都未上過冇經驗,做四面台唔簡單,藝人係要顧很多,尤其佢哋跳舞,本身多人,舞蹈員都多,我覺得好迫唔夠位跳,跳跳下會易跌落台,加上機關太多,排練時間少,一下子上台要跳舞唱歌,唔熟個台好易行錯撞到,佢哋係未Ready,其實我當日睇得開心,佢哋好年輕有才華,幾好!」

阿姐表示當知道舞蹈員李啟言(阿Mo),被巨型屏幕擊中後傷勢嚴重,她對事件感到十分震驚,祝阿Mo大步檻過,她說:「我睇完出事條片,揸車一直係咁震,咁年輕嘅人,又咁靚仔,跳舞跳得幾好,我第一場留意到,希望佢冇事。」問到作為前輩有什麼說話鼓勵這班後輩?她說:「最緊要小心,不只是藝人,最重要主辦機構一定要負責,搞到咁大件事,未試過,咁年輕冇必要。」

阿姐當年開演唱會,嘉賓林子祥亦曾經跌落台,她表示當時林子祥因戴了耳機只聽音樂,聽不到有人叫不要後退才跌了落去。問將來開紅館騷會否擔心安全?她即道:「唔會,要檢查好,每個部門做好準備,排多少少,佢哋12個人走位多好多,出入好多,我一個人唱10幾分鐘先轉位,冇經驗嘅人做四面台係唔容易,要用多啲工夫,但顧唔到咁多,自己亦會興奮,啲機關唔應該咁樣。」

相關新聞:MIRROR演唱會23位舞蹈員發聲明:請勿將責任歸咎於該演唱會任何一位表演者

相關新聞:消息稱阿Mo父母從秘道入院探望兒子 並跟院方會面

相關新聞:李啟言仍留醫ICU 父母清晨由加國返港 急探望阿Mo

(即時娛樂)