193被鬧未就MIRROR騷意外發聲︰我咩都要評論嘅咩? (16:34)

文章日期:2022年08月12日

MIRROR自上月28日的紅館演唱會墮屏意外後,12子一直停工。他們所屬的ViuTV及MakerVille亦取消了所有宣傳活動,MakerVille除了意外後所發的聲明,一直未有更新社交網;ViuTV直至日前(8日)才更新facebook的封面照。雖然MIRROR及經理人花姐(黃慧君)相繼在社交網發文抒發感受,MakerVille行政總裁魯庭暉亦於事發後翌日凌晨在醫院為事件道歉,並承諾盡全力協助傷者和其家人,但有網民及鏡粉指ViuTV和MakerVille至今只發過幾篇簡單聲明,未召開記者會交代事件細節以外問題,對他們的「冷處理」手法有爭議。

近日竟有網民為此私訊與事件無關的ERROR成員郭嘉駿(193),爆粗鬧他未有為今次事件發聲。該名網民對193說「喂,廢柴,你唔係好敢言嘅咩?做咩唔出嚟話吓你公司啊」,他又指193乞人憎,唱歌跟MIRROR一樣難聽,提議他與ERROR隊友退出樂壇。193立即回覆反擊︰「你係咪精神有問題?你覺得我係時事評論員?我咩都要評論嘅咩?我鍾意講乜就講乜㗎啦﹗使唔使你批准啊﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭嘉駿