林希靈《一公升眼淚》感觸良多變喊包 余思敏拍節目「自肥」 (18:31)

文章日期:2022年09月21日

由余思敏(Sammie)、「港產百萬YouTuber」馬田主持的香港開電視新節目《馬田港原味》,將於下周一(26日)逢星期一至五,晚上8時30分播映。2位主持透過節目,帶領觀眾走入本地不同農場、漁場、工場,搜羅特色食材及食物,感受「港搵.港煮.港食」快樂三部曲。

節目主要講飲講食,Sammie笑言希望透過節目「自肥」,向馬田偷師,學煮不同菜式。問到Sammie有否因拍攝而增磅?她表示不單沒有增磅,反而瘦了一圈,她說:「拍攝行程好趕同密集,好多外景又會開早,好彩平時湊小朋友返學都慣,多謝製作團隊配合到。拍攝過程,好多長時間外景,加上天氣炎熱,開工兩日已曬黑咗。」

近年Sammie主力照顧小朋友,幕前工作大減,今次拍攝可有不習慣?她表示:「有適合又配合到時間(的工作)先接,始終想平衡工作同生活;一對仔女都大咗、返小學,的確多咗Me Time可以學嘢、接工作。」

由林希靈主持的另一新節目《一公升眼淚》,與《馬田港原味》同日(26日)首播,節目逢星期一至五晚上10點30分播映。以各行各業的港人,在疫下逆境生活為題,林希靈指拍攝期間感觸良多:「呢個節目應該係我入行以來,流過最多眼淚嘅節目,每次同嘉賓傾偈,好多時大家都傾到眼濕濕。」令她最印象深刻的是失業劏房爸爸:「感覺上疫情底下,人真係好渺小,好無助,大家都過得好唔容易﹑好艱難。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕余思敏 馬田 林希靈