深宵閃避球|鄭伊健一拖十謝票超興奮 籲觀眾支持新導演新演員 (19:42)

文章日期:2022年09月25日

由鄭伊健、周家怡率領一眾新晉演員包括李靖筠、陳海寧、鍾雪瑩、雲浩影、黃淑蔓、李玗蓁、王頤、宋嘉儀主演的運動喜劇《深宵閃避球》,將於10月6日上映,指定6場優先場門票被秒殺。伊健率領導演及眾演員共11人,於優先場首日親身答謝觀眾,走訪銅鑼灣、尖沙嘴、旺角、荃灣及屯門戲院與粉絲見面,相當熱鬧。

有見粉絲反應熱烈,伊健、家怡入場前簽海報贈粉絲,伊健甫出場,已被粉絲大叫《深》片中熱血教練名字「劉Sir」,伊健馬上問觀眾:「我哋最緊張就係想聽到大家嘅反應,鍾唔鍾意呢部戲先?」粉絲們熱烈歡呼「劉Sir好靚仔!拍多啲喜劇!」更有首日已經二刷的粉絲以電影對白回應:「喺邊度跌低,就要喺邊度再跌低!」伊健更對此熱情回應:「做人就係咁㗎啦!」

謝票時被問到《深》對眾人的意義,伊健坦言比起自己,更希望大家留意到一眾電影生力軍:「我今次拍攝《深宵閃避球》,遇到一個好有意思嘅故仔,新嘅導演應智贇,仲有咁多位新嘅演員,我希望大家記住佢哋每一個面孔,留意佢哋發展!」伊健盡顯對新人的細心照料和關心,難怪李靖筠、黃淑蔓、雲浩影等透露得知能夠跟伊健同場謝票,緊張到徹夜難眠。

而女主角家怡亦如片中「楊姑」一角充滿愛,對新演員們讚口不絕:「其實8個女仔都好勤力又好乖,大家唔好畀佢哋電影入面百厭一面嚇親,至於有冇人係本色演出就要靠大家自己發掘。」

(即時娛樂)