黃明德拍《只想和你吃漢堡》MV 跟女主角尷尬第一次 (20:50)

文章日期:2022年09月27日

英皇新人黃明德(Dark)第三首個人作品《只想和你吃漢堡》的MV今日上架。繼《留班同學》、《沒有穿校服的日子》後,他以中學生身份借「漢堡」唱出年輕人的愛情。新歌由林若寧填詞,當中一句歌詞令Dark非常有感「年輕太好就憑著愛勇敢挑戰父母只要和你要好」,監製Cousin  Fung為他解釋歌詞,即使有著年輕的本錢與任性,但當現實問題出現時,也需要妥協。

Dark稱相比較成年人的愛情,年輕人的愛比較簡單、純粹,為了對方可以不惜一切,但這種青蔥,跟漢堡一樣,都是有嘗味期限的。他說:「所以現階段嘅愛情,喺問題未發生之前,就應該要好好珍惜。」

Dark之前已推出兩首作品的MV是全動畫製作,第三首歌才真身參與拍攝。他為此好緊張,拍攝前做足準備:「我前一晚飲少啲水、飲齋啡、敷mask,盡量令自己啲皮膚好啲,唔會太腫。」除此之外,亦因為跟女主角Rainie有「親密」接觸,令Dark緊張又尷尬。他說:「因為我好少同異性有咁嘅接觸,除咗我自己,佢都好尷尬。記得有個動作要我哋頭貼頭,即係放煙花嗰一幕,佢聽到導演話要頭貼頭嘅時候,都『嘩』咗出嚟,哈哈,我就話:『唔好意思呀,要你咁辛苦貼住我個頭... ...』但最後我哋都完成咗。」他覺得拍MV比想像中好玩呢!

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃明德