洪嘉豪11月首次開個唱 影海報前座駕爆胎急維修:要改悲觀性格 (13:09)

文章日期:2022年10月04日

洪嘉豪將於11月12日及13日,在西九文化區苗圃公園舉行《The Cycle Of... Kaho Hung Live 2022》, 演唱會將於10月10到12日,信用卡優先訂購。

洪嘉豪迎來人生首個個人演唱會,一開就是兩場,而每場更是7000座位,等同開了兩場紅館三面台,內部認購一早爆滿。

早前洪嘉豪為演唱會影海報,海報構思都與《The Cycle Of...KAHO》有關,非常特別把The Cycle Of 春夏秋冬置於身上,七彩繽紛服裝,開心靚仔之餘,臉上又有一滴銀色淚,原來全是他演藝路上一路走來的縮影。

洪嘉豪說:「好多嘢都係由一個循環組成,人生、愛情,我新歌《還原淚》都係講緊一個循環。今次想成個主題圍繞開心歡樂,所以你見我身上都係七彩繽紛,但又有春夏秋冬循環縮影。」

第一次開個唱,問到洪嘉豪知不知道自己等同開2場紅館的人數?他聞言驚訝問:「咦..係喎﹗真係唔敢相信㗎,第一次聽到腳都震。(內部認購已爆?)吓﹗爆咗?我都係依家先知!慘啦咁就,我仲有好多兄弟、朋友、屋企人未落飛,我仲獅子開大口答應佢哋,今次一定買到飛,我點算啦...依家點算?」

他緊張表示:「今次係我第一次個人騷,我一直願望係開戶外演唱會,能夠達成呢個願望,我已經好開心,同時真心希望我屋企人﹑朋友﹑兄弟,仲有一班由細陪我長大的歌迷,我希望佢哋全部可以在場,同我一齊見證呢個大日子,佢哋無論我高高低低都係我身邊,對我來講,係好重要的人!」

為這次演唱會,洪嘉豪表示上次跟MC張天賦演唱會已經開始操練,至今沒有停下來,不用開工的日子,都繼續勤力操練中:「唔係為騷唔騷肌,真係覺得操咗之後,個人精神,體力好咗好多,成個人挺直咗,好鍾意自己呢個狀態,所以會一路keep住。除唔除衫?未知呀,11月都涼啦,到時入場睇囉!開始籌備呢個騷,我先覺得,個舞台上面真係要識雜耍一樣,幸好自己細個咩都玩下,預告一定會有新驚喜畀大家。至於跳舞就當然係會苦練,一定會跳得好過上次。」

另外,洪嘉豪來影樓影相前,發生意外,他說:「我住得遠係人都知,要11點到達開工,我好早起身準備,好準時過海,諗住仲有7分鐘,一定早到,點知就係呢一刻,係隧道入面,聽到架車『噗、噗、噗』聲。我當時係中間線停唔到車,心諗唔係爆胎呀?捱到出隧道口,停埋一邊一望『爆晒』,好彩有個職員哥哥救我,問我要唔要幫手,仲開條私家路我行,我入私家路之後,1、2分鐘轉出來就已經係汽車維修店,雖然遲到少少,但係都安全到步,完成到工作。」

在場同事即向嘉豪:「你唔係倒楣喎,你係好好彩!你爆咗有人幫,仲開條光明大道你行,你行運啦你,點會係倒楣?」嘉豪傻笑說: 「係喎,我真係要改下自己悲觀性格,車房都係咁話,你好彩啦,唔使叫拖車!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕洪嘉豪 悲觀性格 爆胎