林希靈嘲笑未婚夫歌喉 陳安立恨生「兔BB」 (18:18)

文章日期:2022年10月23日

陳安立(Brian)和未婚妻林希靈今天(23日)現身「健康博覽2022」,陳安立笑言今次是「最後一次」以情侶檔搵銀,他解釋:「因為下次就係『夫妻檔』,希望婚後都會密啲一齊開工,其實我係畀希靈呃咗,因為佢話佢超鍾意運動,點知拍拖後,先知佢咁懶。有一次同佢跑馬拉松,希靈去到最後階段想放棄,我即時喺佢耳邊唱『紅日』幫佢打氣,成功激嬲佢跑快啲。」

林希靈表示Brian歌喉似技安,禁止老公婚禮獻唱:「因為太多人婚禮唱歌走音,畀人拍晒上網周圍傳,我唔想畀人笑,所以唔准唱歌,依家距離婚期仲有1個月,我哋仲未派帖,搞到啲朋友以為我哋唔請佢嬲咗我哋。」

講到婚禮兩公婆眉飛色舞,希靈表示朋友介紹偏方「教生仔」:「佢哋話『潤滑劑』可以揀生仔定生女,依家成班補藥黨咁Sell我,陳生話想要兔年BB,本來都不以為意,點知計數下年就係兔年,我怕我生唔切咋!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林希靈 陳安立 兔bb