陳柏宇邀姜皓文演出新碟最後1首派台歌MV (18:00)

文章日期:2022年10月28日

陳柏宇(Jason)今日推出全新專輯《The Fight Goes On》兼全碟最後一首派台歌《有天》。繼這張唱片的首支派台歌《對得起自己》找來姜皓文(黑仔)拍攝MV後,今次再邀請對方擔任MV男主角。為了延續全碟歌曲MV一家人的故事,黑仔在《有天》的MV中再次扮演爸爸角色,但已由潦倒的運動員變為跑步教練。Jason謙虛地說︰「黑哥回歸,功勞不在我。我出乜嘢面都應該搵唔到黑哥返嚟,係公司同事同埋導演Kenji嘅功勞,再一次搵黑哥返嚟幫我哋包頭包尾,有個圓滿結束。」

再度參與Jason的MV,黑仔十分興奮:「好開心Jason、唱片公司同Kenji導演好信任我,畀多一次機會我拍Jason MV。連接番上次做爸爸、潦倒嘅運動員,再做看更,發奮做人之後,依家做咗跑步教練。由於長大咗,所以隊Crew、演員,就連我養嘅小狗金仔都長大咗!」黑仔向來注重飲食,但為了Jason,竟破例狂食雪條!他說:「好耐未食過雪條,對上一次食雪條就係拍《對得起自己》MV,食咗唔知4條定6條,今次都係食咗咁上下多。其實只要Jason開聲就得,我一定會幫手,因為佢今次全部都係一啲好勵志嘅歌,係正嘅,好鍾意,加油!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳柏宇 姜皓文