季前賽|193演技令觀眾驚喜 導演讚內心世界感情豐富 (17:57)

文章日期:2022年10月29日

ViuTV原創劇《季前賽》昨晚播出第5集,ERROR成員郭嘉駿(193)飾演的光仔4年前與損友搶劫士多,士多老闆敏叔(劉錫賢飾)追賊時被車撞至重傷,光仔最後被判入獄。出獄後的光仔仍然非常內疚,多次偷偷地去士多看敏叔。

光仔到朋友的收買攤工作,敏叔突然出現找光仔上門收買舊款電視機。光仔以為敏叔不認得他,為補償竟出900元收買敏叔的電視機,比其他收買攤的價錢多出幾倍。敏叔讚光仔為人老實不計較,硬要請光仔飲汽水。兩人言談間,光仔知道敏叔認得他並已原諒其過錯後,立即聲淚俱下地說︰「對唔住呀,敏叔,我一直都很內疚,但不知怎樣彌補﹗對唔住呀,敏叔﹗」敏叔安慰光仔,說自己年輕的時候也做錯過,光仔淚流滿面。

193在他與劉錫賢的這場對手戲中表現自然,演出光仔出獄後深沉、內疚及無奈的感覺,跟光仔入獄前在球場上口沒遮欄的性格完全不同,亦跟193本身的形象有很大差別。不少網民大讚193表現令人眼前一亮,留言「進步咗好多!做得好好,好感動同代入到你嘅心情!自然唔造作」、「呢幕真係好感人,193做得好好!演技有驚喜,做到嗰種雙失無助嘅感覺」、「真係有驚喜,估唔到193可以做到內心戲」、「敏叔嘅對白加光仔嘅眼淚令人好感動,好鍾意佢解開心結嘅笑容」。

193在社交網留言︰「其實呢個畫面,光仔呢四年每晚喺獄中瞓唔着都會喺腦海中重播。一瞌埋眼就自然會諗起敏叔瞓咗喺地上,生死未卜嘅場景。可能每晚諗起敏叔一次,有時瞓唔着又可能每晚重播十次。而我陪光仔睇咗二千次,喊到眼都腫晒。不過諗諗下我喊嘅原因可能係因為被人剪咗個髮尾,冇得標奇立異帶領潮流。」

導演袁劍偉說︰「同193合作之前,對呢位人兄嘅印象同大家一樣,都係敢言丶硬淨丶寸寸貢,同咩都夠膽死。直至今次合作,先發現原來佢有個感情豐富嘅內在世界。從193身上可以見到一種獨特嘅演員特質— Fragility,係一種好特別嘅脆弱性;同光仔一樣表面寸嘴搶口,但內心深處有著一份敏感。真係估唔到喺一個咁嘅外殼入面,竟然埋藏著咁樣嘅特質,依家真係知佢咩料啦!」

(即時娛樂)