陳奕迅明晚開騷 為新歌MV淋黑漿吊3小時威吔 (16:59)

文章日期:2022年12月08日

陳奕迅(Eason)早前推出新歌《人啊人》,MV今晚(8日)9時於官方頻道上架。MV由金像獎新晉導演陳健朗執導,以一個人瀕死的第三觀視覺告訴大家什麼是「人」及「人」應何去何從。MV有不少CG及試驗性特技,開場是一個白色山丘沙漠的荒蕪畫面,然後是進入再離開人的心臟世界,觀眾才驚覺荒無山丘是陳奕迅的裸體。陳健朗說︰「畫面是想表達一個人瀕死時的經歷,部分研究表示人死後仍有時間回顧一下整個世界,所以我們大膽幻想,當你離開肉身成為另一種存在時,用第三身看人生又是什麼?」

MV中,脫離肉體後的Eason通往其他次元的門,穿梭於多維度宇宙之間。舞者聚成之眾生曼陀羅、面容破碎後第三眼引爆之七色能量流動場,帶引出貧富貴賤、有無虛實、深淺高低皆是妄心起滅,有為無為皆由自己,心常空寂,湛然清淨。畫面到最後以全白來告訴大家,人生無纖毫停留罣礙,生到死收攝在這一念,自然無心,如如不動,你我煙飛灰滅之時,心常空寂,湛然清淨。

《人啊人》由林家謙作曲,周耀輝填詞,李榮浩編曲。Eason表示收到林家謙的Demo已很喜歡,他指林家謙在Demo中唱的一句「Who we are」令他想到「人」這個題材。Eason說︰「我同耀輝講咗個構想,佢馬上就寫咗非常出色嘅歌詞畀我。佢係歌詞裏面不停問問題,但沒有結論,結論正好留畀聽歌嘅人去思考。」

MV花了近20個小時拍攝,單是吊威吔也花了3個鐘。Eason坦言拍到有點腦充血見暈︰「其實我唔知拍緊乜,好耐冇試過咁拍MV ,但我相信導演!我同阿朗傾過幾次偈,佢有好多唔同諗法,好創新,所以我交晒畀佢,佢叫我做乜就做乜。吊威吔其實都辛苦,唔係講吊得耐唔耐,係因為我始終冇受過訓練,核心肌群唔夠力。好多動作都係靠核心肌群發力,所以我成日喺半空自動後空翻,hold唔到好耐。 好彩今次班武指都係以前拍戲、演唱會合作過晒,佢哋好好,不停教我應該點做,最終都拍到導演收貨要嘅鏡頭。」

談到今次除了吊威吔,還有整個人淋黑漿的鏡頭,又要跟大班舞者跳舞,他表示︰「淋落嚟嘅係似芝麻糊混合類,似小朋友玩嗰種口水膠質感東西,導演話食得嘅,哈哈﹗因為一淋咗就冇晒化妝同髮型,所以呢部分放到半夜先拍,淋咗4、5次,淨係覺得凍,同自己好似變咗條鱷魚,因為黑漿流咗入眼睛,好似有層霧咁,似鱷魚眼睛灰灰哋,但都幾好玩,我睇相個效果都震憾。」

演唱會明晚(9日)開鑼,Eason稱已排練了一段日子︰「我提早咗排舞,想練多啲,當做埋運動。臨近演唱會,我少啲出街,見到大家咁支持演唱會,啲飛賣得咁好,我都有壓力。演唱會係一件好大嘅事,有時我都會驚一驚,驚自己唔知做得好唔好。不過,每當呢啲時刻,個天就會派人嚟鼓勵我,身邊朋友同街上途人,會有人同我打招呼,然後話『你啲飛好難買,加油呀』,真係好溫暖。多謝大家,咁多人惜我,我會加油做好每一場。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳奕迅 人啊人