林夏薇騷肩曬美腿拍廣告 自研護膚秘方 獲封「美容達人」 (15:02)

文章日期:2022年12月28日

「視后」林夏薇(薇薇)日前以代言人身分,為一款保健產品拍廣告,她身穿白色低胸大露背裝,騷香肩兼曬白滑美腿,性感貴氣盡現。

薇薇雖貴為人妻,但仍少女味十足,難怪得到廣告商青睞,成為今次逆齡保健產品代言,薇薇向來對保養甚有心得,中學時期已開始專注研究護膚及養生,薇薇說:「中學時期已意識到保養,但由於讀書時期冇錢,所以用好多天然物料:黃瓜、牛奶、雞蛋等護膚,仲會睇好多書研製面膜,身邊同學都封我做『美容達人』,因為我會以最低成本同最天然成分作保養。」

除了保養之餘,薇薇最大的逆齡秘訣,莫過於飲水及做運動,她說:「每日都會飲2000cc嘅水果水,同埋我經常做運動,唔需要開劇嘅時候,我每日都會做個半鐘帶氧運動,如果開劇好忙,我都會做啲簡單拉筋。」

薇薇自成為「視后」後,雖有不少搵真銀機會,但論大規模廣告拍攝,今次還是首次,她表示:「之前受疫情影響,好多廣告都冇辦法進行,今次係疫情以來,第一次咁大規模嘅廣告拍攝,廣告商投放好多資源,連續16小時拍電視廣告同硬照廣告,仲要擺出超高難度動作,超級攰,不過見到好靚製成品又好有滿足感。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林夏薇 視后 美容達人