傳與呂麗君復合惹熱議 大劉稱太太甘比冇嬲:點值得啫? (15:56)

文章日期:2023年01月03日

富商劉鑾雄(大劉)近年甚少公開露面,日前現身旗下位於銅鑼灣的商場大堂,網上流傳片段見跟大劉分手8年的呂麗君(現名呂姵霖)亦在場,引起網民議論,及後大劉發聲明,澄清未有跟呂麗君復合。

今日(3日)記者會上,大劉澄清失實傳聞,現場近百傳媒採訪,記者會歷時1.5小時,大劉亦有問必答。有記者問大劉對於傳他和呂麗君復合一事,劉太陳凱韻(甘比)有沒有為此事不開心,大劉聞言先拍幾下手掌,接着說:「呂小姐嘅嘢唔講,要講嘅話七七四十九日都講唔完;陳小姐(甘比)有冇嬲呀?唔開心呀?我可以簡單啲答,點值得啫?佢知乜嘢事。」

另外,現場有律師讀出聲明,而大劉對處理財理這一點作出澄清,他說:「我將財產處理咗,就畀太太陳凱韻與家人,我要澄清家人唔只陳凱韻家人,係我嘅家人,除咗陳凱韻3個小朋友,仲有其他我嘅家人,包括可能呂麗君仔女,可能寶詠琴仔女,總之我身家唔係畀陳凱韻擸晒,絕對冇咁嘅事。

我處理財產時,同陳凱韻剛結婚2日,我同律師商討時,律師就話你同佢結咗婚都唔安全,因為財產喺信託上有得拗,有得打官司,所以我諗咗兩晚,將所有財產送出去,寧願畀錯人,都唔想益天下極壞嘅恐怖分子。」

大劉同時又澄清:「又有人話我被迫同陳凱韻結婚,因為話陳媽媽畀個腎我,我要報恩,換腎搵個後生啲,點會搵60幾歲老腎?」

相關新聞:劉鑾雄斥「挨柱男」自私自利 自爆屬高危人士:行行下會休克

(即時娛樂)