有種好男人|馬德鐘自覺非嚴父 盼男飛躍吳偉豪加持劇集 (15:34)

文章日期:2023年01月11日

無綫劇《有種好男人》上集講到莊雅生Anson(趙希洛飾)懷疑丈夫符駿(曹永廉飾)出軌,遂請前度兼符駿助手高瑞祥Nick(古天祥飾)暗中查探,至昨(10日)晚真相大白,原來符駿頻頻鬼祟「密會」的對象是昔日愛龜,事後Anson找「亂放料」的Nick算帳,未料反遭後者以親密照及短片勒索,「義氣閨密」楊飛雲(陳自瑤Yoyo飾)惟有擅闖民居偷走Nick電腦,惜最終被Nick斷正並鬧上差館。

談到角色雖多事幹、有勇無謀,但為人不計較兼有義氣,Yoyo表示真實性格與飛雲不太相似:「我覺得自己都有義氣,但唔似飛雲咁乜都衝衝衝,我會比較深思熟慮,亦冇佢咁多嘢講。」笑問可曾陪閨密捉姦?她笑稱沒有:「呢啲真係拍戲先有,就算朋友呻過另一半有外遇,但都唔會咁樣去捉姦。」

昨晚一集另一焦點,是楊日正(馬德鐘飾)與Charlie(李佳芯Ali飾)母子及飛雲Camping,其間因見Charlie兒子Woody(吳偉豪Ricco飾)隨意搭起帳篷,日正遂善意出手糾正。Woody及後就此事向飛雲抱怨,兩人因同樣覺得日正囉嗦結盟成好友,但Woody從飛雲口中加深對日正了解後,開始對日正逐漸改觀。

現實中,育有24歲兒子馬在驤的馬德鐘雖然G4出身,但他本身並非吹毛求疵的「嚴父」,馬德鐘說:「我唔係好執著,係比較Easy(隨意)嘅人。教育方面我比較寬鬆自由,因為我要求都唔係太高,我覺得生活開心先最重要。」

談到劇中「囝囝」吳偉豪,馬德鐘大讚對方勤力又有禮貌,最難忘是拍攝今(11日)晚播放的一場打拳戲,他笑道:「我哋兩個都冇正式學過打拳,去到現場學步法時,我哋好似跳舞咁,同佢合作好開心,佢亦好帶到正能量同歡樂畀大家。」

提到吳偉豪奪飛躍進步男藝員,馬德鐘即恭喜對方:「佢演技好好,新演員嚟講佢將個角色拿捏得非常好,希望我哋套劇有佢呢個獎加持,會令更多觀眾喜歡。」

(即時娛樂)