中年好聲音|伍仲衡肥媽評分時針鋒相對 火藥味濃 (17:19)

文章日期:2023年01月13日

無綫《中年好聲音》將於周日(15日)播出第7集,晉級的26位選手將分成6組比賽,6組之中奪得最高分兩組將全員自動晉級,最低分兩組會有兩位成員被淘汰,另外兩組則各會被淘汰一名成員,淘汰決定權在5位評審及星級導師林二汶手上。為了從評審手上爭奪最高分,各組除了以不同色系服裝配搭踏上舞台,更加入舞蹈及話劇等元素,可惜不少組別卻因為顧此失彼失分數,更引發肥媽與伍仲衡針鋒相對,火藥味濃。

擁有3位5燈選手的《心急人上》組因演唱風格各異,排練時陷入危機,更一度激嬲二汶發火鬧人。雖然演唱水準不似預期穩定,4位組員獻唱時非常入戲,更加插拋媚眼及舞蹈元素,成功炒熱氣氛。張佳添、周國豐給了極高評價和分數,惟伍仲衡十分不滿。伍仲衡說︰「佢哋演技係非常好,但我哋節目唔係中年好演技,係中年好聲音,所以一定要我合埋眼,你感動到我。」肥媽聞言插嘴:「人哋唔係專業㗎!又要畀你睇,又要唱埋畀你聽,唔好咁高要求啦!」伍仲衡黑面反擊:「呢個比賽嚟㗎嘛,冇要求我坐喺度做咩呀?」

26位選手今次自由組隊分成6組,因此出現5燈選手分配不均現象,如《年少無知》組沒有5燈選手組員,《燕尾蝶》組卻有4名5燈選手。鮑聖光雖然頭兩個回合均得到5燈佳績,今次在林二汶慫恿下加入自己不熟悉的《女神》組,單是背歌詞已十分吃力,唱歌水準因而受影響。不勝壓力的鮑聖光出戰前一度向鏡頭含淚自責,擔心會拖累隊友。

(即時娛樂)