有種好男人|楊卓娜拍街頭淚崩戲尷尬 陳自瑤擇偶最緊要專一 (17:12)

文章日期:2023年01月14日

歐瑞偉在無綫劇集《有種好男人》中飾演的「渣男」賴Sir一直利用保安公司行政部經理娜姐(楊卓娜飾)對其傾慕之情攞着數,至昨晚(13日)一集被揭發搭上娜姐下屬Macy(張詩欣飾)。娜姐崩潰,坐在馬路上放聲痛哭,獲化身「暖男」的夏中秋(徐榮飾)安慰。娜姐向中秋吐苦水:「我為佢付出咗咁多,但到頭來乜都冇,真係好唔甘心呀﹗」中秋落力𧨾娜姐開心,最後成功將娜姐「私有化」。

楊卓娜在劇中情路崎嶇,現實中卻是一名幸福繼母,與「廣告燈箱大王」楊志翹恩愛甜蜜。她表示未遇過渣男,但過去曾與娜姐一樣執着。楊卓娜說︰「以前我都會為堅持而堅持,所以我好認同中秋所講『唔放手咪仲嘥時間』。」談到拍攝淚崩街頭一幕,她表示最困難是穿高跟鞋行斜路,又說未試過在街上放聲大哭,因此拍攝時十分尷尬,但又覺得這樣做是宣泄情緒的好方法。

另一邊廂,田中直男(黎學勤飾)自我介紹為大企業後代,惟飛雲(陳自瑤飾)先後撞破田中換上工作服維修大廈及當外賣車手。首次跟黎學勤合作,陳自瑤坦言大家不相熟卻要演情侶,最初要慢慢摸索。她指黎學勤一拍親熱戲即怕醜︰「佢當然有面紅尷尬,所以多數都係我主動撩佢傾偈、講笑,去紓緩佢情緒令佢放鬆啲,大家盡量熟絡啲就冇咁尷尬。」被問到現實中會選擇靚仔還是有錢男時,陳自瑤說︰「當然係靚仔又有錢,但幾難,人永遠冇完美,我覺得最緊要係專一。」

(即時娛樂)