蔡思韵泰國初體驗 熱辣辣過新年 罕貼泳照騷美背曬長腿 (17:51)

文章日期:2023年01月31日

蔡思韵(Ceci)在農曆新年期間外遊充電,首次踏足泰國的她,陪家人共度新年。她說:「未畢業已經開始工作,加上呢幾年疫情關係,畢業後一路希望遇到好劇本,所以每次工作完,都會期待下一個故事,呢幾年機會難得,所以都唔敢放長假,今次真係好認真去玩。」

Ceci分享旅行靚相,並罕曬泳照,她站在酒店池邊,享受和暖天氣,Ceci露背和騷長腿,展示健康性感,享受熱辣辣假期,她說:「好多年冇試過同家人旅行,好多人都去咗N次泰國,我居然係第一次去,因為疫情過後,真係好想過熱辣辣新年,一於陽光海灘曬餐飽。」

對於泰國處女之行,Ceci有不少新發現和新經歷,她說:「出發前之前化妝師都有提醒我,搽多啲防曬,但都曬黑咗,膚色睇落又好似幾健康,趁機會吸收維他命都唔錯,而且陽光海灘地方,可以着得清爽啲,符合天氣同旅行心情。今次旅程最享受泰國椰青同美食。同時去咗浮潛,當地海域適合浮潛,最幸運係見到海龜,當地人話海龜不常見,要有啲幸運先遇到,可以近距離見到又影到,超級開心!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕蔡思韵