呂爵安又丟低偶包 Chok爆水手安秒變搞笑中東油王安 (12:29)

文章日期:2023年02月02日

MIRROR成員呂爵安(Edan)的偶像包袱向來收放自如,在台上演出時Chok到爆,拍攝綜藝節目或劇集時就將搞笑本色發放到盡,還不時在社交平台公開自己的「黑圖」。早前獲時裝品牌邀請去法國參與巴黎時裝周活動的他,昨天在社交平台分享多張在巴黎大街上拍攝的Chok爆照片,惟最後一張相中的他,將頭上的帽子戴成搞笑的樣子。

Edan說︰「[Swipe right to解鎖黑圖]知道好多人都好鍾意呢套衫同呢頂帽,我自己都好鍾意,水手安﹗不過大家都知爵安好少戴呢類型嘅帽,所以喺fitting嘅時候就發生咗一件好有趣嘅事,然後全場人就笑到gapgap聲。唔多講了,碌到最後你就知。同大家隆重介紹,中東油王安!#你確定呢兩個係同一個人 #中東油王 #帽吾是甘戴的 #金主會唔會驚咗我。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安