梁詠琪紅館開騷在即 嘉賓陣容保持神秘 忍痛「離家出走」 (14:41)

文章日期:2023年02月06日

梁詠琪(Gigi)將在2月17日至19日,假紅館舉行一連三場《梁詠琪 時間遇上我們》演唱會。Gigi近日積極排舞,在舞蹈總監Chris指導下,Gigi與舞蹈員表現合拍,無論是快歌部分,抑或需要情感流露的慢歌,即使面對高難度動作,Gigi能揮灑自如,狀態大勇。

Gigi坦言已進入整裝待發心情,還透露每晚會有特別嘉賓,保證觀眾有驚喜,她說:「三晚會有唔同嘉賓,全部嘉賓都好爽快答應,願意同我一齊分享呢個咁開心時刻,全部都係我好欣賞嘅朋友,佢哋曾經同我喺音樂、電影上合作過,有陪伴我成長嘅歌手朋友,亦都有我好欣賞嘅新晉歌手。」

提到演唱會服裝,Gigi表示由於演唱會內容有故事性,服裝設計上帶有情感元素,特別邀請了好幾位設計師,為個唱準備戰衣,更有部分靚衫專程在外國訂做,正趕緊縫製空運來港。

她說:「雖然𠵱家只係睇到草圖,但已經令我好期待,所以近排份外注意飲食、操弗自己,務求著到件衫更加靚,而我其實好鍾意食飯,但因為澱粉質會轉化成糖分,𠵱家我會轉食蒟蒻飯,既飽肚、又有爬飯嘅滿足感,最緊要係健康。」

至於音樂部分,Gigi邀請了曾為她首個紅館個唱擔任音樂總監的趙增熹坐鎮,對方更特別為Gigi多首經典金曲重新配樂,她說:「今次唔同嘅音樂改編令我驚喜萬分,無論排舞老師定監製,收到重新改編嘅音樂,都驚嘆表示:『Gigi,今次音樂真係好出色!』同埋今次演唱會我會彈琴,阿熹都俾咗好多意見我。」

事業家庭兩忙的Gigi,今次決定在個唱上自彈自唱,某程度上是受到囡囡影響,她說:「因為囡囡學緊琴,令我重拾對彈琴嘅熱誠,1個月前已經開始練琴,彈畀屋企人聽,但正所謂『瘦田冇人耕、耕開有人爭』,阿女見我彈,會問:媽咪幾時到我彈?但剛剛無人彈佢又唔彈喎,哈哈!」

以往兩母女形影不離,但演唱會進入倒數階段,Gigi近日忍痛決定「離家出走」,搬到酒店暫住,希望有更多私人空間,專心準備個唱,她說:「唉!其實呢個決定都好掙扎,健康原因真係需要隔離自己,同時需要更多自己嘅空間,專心背歌詞、練琴,記跳舞Steps,需要一個好靜嘅環境,所以我做咗呢個對自己好殘忍,因為要離開屋企一排、但又好需要嘅決定,我有同囡囡解釋,佢都明白,但夜晚我哋可以facetime,如果佢有中文功課唔識,我都一定可以教佢。其實反而咁樣佢會更加期待我個演唱會,到時可能會喺台下尖叫『媽咪,好耐冇見!』,哈哈!」

專注個唱同時,Gigi亦不忘做善事,希望身邊每位打算花錢送花籃到紅館給她的好友,將這份心意轉贈到意屬的慈善機構,Gigi話:「見到花海當然開心,但我更希望能轉化朋友的支持給有需要嘅人,會更有意義!」Gigi準備了一張巨型名牌掛在紅館後台,以答謝每位捐款善長,感謝他們對自己支持、對慈善出一分力。

 

(即時娛樂)

相關字詞﹕梁詠琪