新四十二章|龔嘉欣扮「山寨」Lisa跳K-Pop Judy爆炸頭造型勁搶眼 (17:32)

文章日期:2023年02月07日

無綫劇《新四十二章》昨(6日)晚一集,龔嘉欣(Katy)化身「山寨版」Lisa@Blackpink,大跳K-Pop冧陳豪(阿Mo)。劇情講述阿嬌(Katy飾)為了冧掂章經(陳豪飾),為其手上筆記解謎,Lisa上身大跳勁舞。一頭淡紫色長直髮的Katy,配以淡紫色帽子及超緊身露腰上衣,婀娜多姿出場,甚有台型。

曾學習西方民族舞5年及學過踢躂舞﹑拉丁舞的Katy,在半分鐘的Solo中,節拍十足地扭膊扭腰,又不時撥髮兼單眼,章經也冧到手舞足蹈。文「舞」雙全的Katy謙稱,跳舞戲分對她來說並不簡單,主要難度更在拍檔陳豪身上:「我覺得跳舞難過打戲,平時比較少接觸呢類型舞蹈,拍之前有練習,要跳得好睇好難,同場忍笑都好難,因為對住阿Mo實在太搞笑,佢嘅反應好有喜感。」

有份演出的鄺潔楹(Judy)飾演角色子瑜昨晚登場,飾演「炒股12成員」翰叔(陳勉良飾)孫女的Judy,因不相信翰叔身患絕症,遭Mon姐(江嘉敏飾)設計引往醫院,幸最終仍趕及見翰叔最後一面,場面感人。

人仔細細的Judy著到五顏六色,她的「巨無霸」級爆炸頭相當吸睛,Judy笑言所有造型、包括臉上雀斑,全是監製主意,並笑言角色造型與心目中很大出入:「我個角色原型係溫柔啲,一去到化妝間,知道個爆炸頭係我嘅,我真係呆咗,冇諗過佢哋會將咁大嘅頭髮擺喺我度。第一次試呢個髮型都成個半鐘,都好擔心係咪每次都咁耐。」她笑指爆炸頭令她很遴迍:「我試過勾到啲道具,吊威也又勾到條線。」

(即時娛樂)