Tyson Yoshi放棄7月亞博騷 拒消費觀眾:唔想為搞而搞 (17:26)

文章日期:2023年02月20日

Tyson Yoshi(程浚彥)原定今年7月在亞博開騷,他近日開Ig直播時則表示放棄開騷:他說:「上星期開完會諗住放棄,唔係諗住,係Confirm放棄,因為我覺得好消費觀眾,雖然𠵱家個個都搞騷,𠵱家出咗(新歌)《Optimistic》,𠵱家係2月,唔通中間又趕住出多幾首歌?咁樣歌List同上次演唱會多2﹑3首歌,喺表演上冇乜分別,我唔想為搞而搞。」

Tyson Yoshi表示曾看過周杰倫(周董)2017年「地表最強」演唱會,期間他禁不住爆粗:「我以前睇周杰倫地表最強,跟住有『地表最強2』,我X,『地表最強2』真係同『地表最強1』係完全冇分別,真係我幾鍾意佢都好,我都係X咗一聲出嚟,你哋明唔明,嗰時『地表最強1』有睇,『地表最強2』又再買飛,嘩X﹗係一樣喎,所以唔想為搞而搞,我都想準備好先,𠵱家唱下出面其他主辦邀請我嘅騷,真係唔想為搞而搞,上一次去得太盡,下一次要再好啲係可以嘅,但呢幾個月我唔擔保自己一定諗到呢啲嘢,我自己都唔會滿足,所以決定7月唔搞。搞完掙嚿錢咁又點啫?係囉,唔鬼搞﹗中間都會接其他騷,Ready好先再搞。咁我有乜嘢宣布?總之有嘢宣布啦,唔係結婚,唔係有咗﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕周杰倫