《毒舌大狀》破1億票房 創港產片佳績 何啟華興奮:好戲有好報 (19:34)

文章日期:2023年02月21日

黃子華﹑謝君豪﹑楊偲泳﹑何啟華(阿Dee)﹑王敏德﹑栢天男﹑廖子妤和王丹妮等合演的《毒舌大狀》,終於衝破1億票房,成為首部票房破億的港產片,成績驕人。

阿Dee今晚(21日)在Instagram留言:「我正式宣布,幾分鐘前,我收到正式通知,《#毒舌大狀》香港票房真‧衝破咗一億啦!今年大家真係可以改一改口號 #支持何啟華一哥 轉做 #支持何啟華一億

多謝香港市民一齊創造咗呢個奇蹟,港產片!!!係絕對有市場㗎!!!好戲有好報!!我地會繼續做好製作!!太夢幻太幸福了!能夠有份參演做其一份子!#綠色旺我 #安樂好有心整個綠色底俾我 #未入場嘅朋友仔快啲入場一齊感受一下大快人心嘅觀感。」

過往在港上映的電影能破億票房,頭十位全由荷李活大片包辦,包括冠軍的《復仇者聯盟4:終局之戰》狂收逾2.21億港元﹑亞軍是2009年上映的《阿凡達》,當年收逾1.86億港元,第3位至第10名依次為《復仇者聯盟3:無限之戰》﹑《阿凡達:水之道》﹑《復仇者聯盟2:奧創紀元》﹑《鐵達尼號》﹑《蜘蛛俠:不戰無歸》﹑《美國隊長3:英雄內戰》﹑《壯志凌雲:獨行俠》以及《鐵甲奇俠3》。

(即時娛樂)