麥美恩生日收花傳被求婚 緋聞男友許文軒表態:唔關我事 (21:55)

文章日期:2023年02月23日

麥美恩(Mayanne)下周二(28日)迎36歲生日,昨晚她在社交平台分享收大束鮮花的單人照,有網民發覺她右手中指戴戒指,而她背後的玻璃窗反光,見緋聞男友許文軒在場。有人留言問倒影是否男朋友?更有揣測麥美恩被求婚。隨後麥美恩上載生日會照片,同場有許文軒、周奕瑋、駱胤鳴跟丈夫,還有Mayanne父母。對網民揣測許文軒求婚?見家長?Mayanne回覆《明報》笑說:「同爸媽、好朋友提早食生日飯。」

許文軒在Ig上載跟Mayanne的合照,表態花束與戒指皆跟他無關。他寫道:「見我哋兩個企到離行離迾都知咩事啦!紥花唔關我事,個蛋糕都唔關我事(但好好味),隻戒指更加唔關我事!既然成班咁好朋友,又咁耐冇聚過,梗係要開心下啦!祝生日快樂!快啲嫁得出啦!」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕麥美恩 許文軒