新四十二章|「白化」衛志豪遭亂槍射死 網民嘆不捨 (18:35)

文章日期:2023年02月25日

無綫劇集《新四十二章》盛傳將每集死一個角色,昨晚(24日)一集便有施單(衛志豪飾)的離世。劇情講述施單因為吃了天山雪蓮致白蝕問題更嚴重,不但全身皮膚變白、全頭白髮,連功力亦大增。因受Frances(譚凱琪飾)誤導找螢嬌(龔嘉欣飾)報仇的他,與阿嬌大打一輪後發現受騙,遂轉移目標找回Frances報仇,其間卻誤傷章經(陳豪飾),並死於Ronald(吳子冲飾)及白衣戰隊亂槍掃射下。

衛志豪雖然演反派,但由於角色性格單純、忠直有義氣及帶點呆萌,加上每場打戲交足功課,觀眾紛紛稱讚,不捨施單死。衛志豪說︰「好多謝大家鍾意,拍呢套劇雖然辛苦,但因為造型咁突出,觀眾先有記憶,所以好多謝監製咁有心思。今次真係打得暢快,雖然辛苦受傷在所難免,但出嚟效果好乜都值。」

另一維度身分是公公的一算(鄭子誠飾)為了開啟潛藏武功扭盡六壬,其間遇上醉心研究武術的「電腦奇才」勝基(譚永浩飾),可惜其辛苦得來的武功秘笈原來是假貨。心有不甘的勝基之後帶一算殺上天台「飛越十八層」企圖逼出潛能,結果一算竟得償所願一飛衝天鶴立電燈柱,有樣學樣的勝基則嚴重跌傷送院。昨晚一集只是鄭子誠一個開始,他在下周結局周將伙拍江嘉敏、鄺潔楹等打到飛起,更會展示空中翻騰絕技。

鄭子誠透露自《超時空男臣》後,已多年沒有吊威也。他說:「江嘉敏、糖妹同龔嘉欣佢哋吊到天花龍鳳,我只係吊上吊落,佢哋又打橫又轉圈又盛,我真係搞唔掂。我冇乜武術根底,如果要打功夫,次次都係激到啲武指生蝦咁跳,好簡單嘅動作我都冇台型出到嚟。拍動作戲亦算係挑戰我體能極限,年紀大咗個極限真係愈嚟愈低。」

(即時娛樂)