方力申認愛邪教受害者Maple 爭取陪女友飛韓國出庭 (17:13)

文章日期:2023年03月04日
方力申認愛邪教受害者Maple 爭取陪女友飛韓國出庭(拍攝:鍾偉茵、剪接:葉靜文)

43歲方力申(小方)與鄧麗欣分手多年,近日終於展開新戀情,傳與貌似馮盈盈的藝術家葉萱(Maple Yip)拍拖。小方今日出席活動時大方認愛,透露戀情雖是剛開始,但已見了雙方家長,自己亦已過了對方爸爸那一關,目前處於彼此非常信任對方及舒服的關係。他讚女友為人坦誠、生活貼地,最愛去茶餐廳開餐,到酒店食飯反而覺得有壓力。

小方說︰「我同佢表白完,佢ok咗,我一個禮拜內就帶佢見我爹哋媽咪先。初時佢都覺得使唔使咁快,有啲驚,但係我做人係好認真,當我覺得佢係一個好女仔時,就好想我屋企人見佢。因為我係一個藝人,佢爹哋媽咪最初同個女講『佢貪你乜嘢?佢外面見咁多靚人,點會揀你﹗可能佢都係呃你嘅,睇定啲先啦』。我問︰『我帶你見埋我爹哋媽咪,你都唔信我係認真?』可能我哋藝人畀人感覺太多新聞。我仲記得第一次見佢爸爸嘅時候,佢爸爸話︰『我平時個人好玩得,但係你唔好介意我今日會好認真咁同你傾偈,我都好明白作為一個藝人,真實同工作時候嘅性格可以唔一樣,我睇晒你好多嘅新聞。我問我個女佢開始同你約會,我問佢約會嘅定義係乜嘢,佢答唔出,我想問吓你嘅定義係乜嘢。(過咗女友爸爸嗰關未?)過咗啦,依家處於大家好信任好舒服嘅關係。」

有指Maple曾在韓國信奉邪教、曾被「教主」性侵兼早前接受紀錄片訪問公開事件的真相,小方直認女友就是其中一個受害者,表示第一天認識Maple時已從對方口中得知其經歷。他說︰「我覺得呢個女仔好特別、好坦白、好坦誠。我係由一個朋友嘅關心、想要了解佢更多開始。一直相處,我發覺佢講嘅經歷同埋佢嘅言行係一致,令我對佢百分之百信任。」談到Maple的過去被公開,小方指她當然有壓力︰「佢個訪問噚日上咗,我睇咗,如果冇睇過嘅都應該要去睇吓。就算我知道發生咩事,佢都同我講過佢發生咩事,但我睇嘅時候係好心寒。我嘅感覺係,可能會覺得佢好天真好幼稚,但係其實佢可能比起我哋好多人更加堅強勇敢。由我第一日認識佢,佢同我講佢嘅經歷,我就已經欣賞佢嘅坦白同勇敢。佢都明白同知道,佢係第一個行出嚟發聲嘅人,訪問入邊得兩個女仔有公開樣貌,但唔代表佢可以完全面對呢一種壓力。我哋拍拖嘅時候,佢都知道如果唔係因為同藝人拍拖,可能冇乜人會留意呢件事。佢同我一齊之後,可能會更多人留意。佢曾經同我講過『不如我哋當發咗一場夢就算』,因為佢知道個訪問幾時上,但係我同佢講『你做到咩?你做唔到㗎,你咁鍾意我。調番轉,我都做唔到啦,因為我好鍾意你』。」

小方說他和女友因為彼此信任而衝破心理關口︰「我鼓勵佢,佢當日行出嚟就係唔想有下一個受害者,呢個就係佢嘅初心。就算有幾多人知道都好,呢個都係佢嘅初心,咁唔係更加好咩?公開咗之後,可能會對我哋嘅關係有啲壓力,大家會睇住我哋將來點樣相處、行得幾遠,但係感情係冇辦法預計嘅。雖然我哋一齊好快就畀人知道,我哋依家嘅關係係好緊密,佢屋企人好支持佢,我嘅屋企人都好支持佢,亦都好支持我。我屋企人唔係因為我而支持佢,係真心覺得佢好勇敢,所以真心支持佢,呢兩個家庭咁支持已經夠﹗ (會唔會閃婚?)唔好畀咁大壓力我,啱啱開始。(驚唔驚佢更多黑歷史被揭?)我唔認為係黑歷史,佢根本冇做錯嘢,唔應該咁講。呢個唔係一個污點,係佢嘅經歷,令到佢將來會更加好﹗(你爹哋媽咪係咪完全清楚同支持你?)我有問佢哋,我爸爸話『你哋兩個幾時結婚生仔』,我覺得呢句說話又幽默又好勁。」

他坦言Maple仍未完全走出陰霾,有創傷後遺症,要定時看醫生。小方說︰「平時嘅佢冇問題,大家唔使擔心佢,佢亦唔需要食藥去抑壓情緒。只不過你問我事件有冇影響到佢內心深處,係有嘅,因為成件事仲未完,佢遲啲仲要返韓國出庭,到時要再一次記起當時嘅經歷,係好痛苦。(會唔會陪佢去?)當然希望可以,未公開戀情時已經想,諗緊點樣暗地裏做呢件事。依家我當然會爭取,但係幾時,我哋都未知。(喺火坑度救番一個女仔出嚟?)唔可以咁講,呢個係緣分,佢依家好信任我。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕方力申 小方 葉萱