陳家樂讚未婚妻好叻「一個頂十個」 Shiga稱籌備婚禮唔簡單 (16:36)

文章日期:2023年03月06日

陳家樂和連詩雅(Shiga)將於4月24日結婚,2人今天(6日)發布婚照,一對準新人各自在社交網貼相,並分享快將結婚的喜悅,陳家樂寫道:「呢幾個月差唔多日日比人問幾時擺酒,問到我鬼咁尷尬,因為我同未婚妻都希望可以準備好晒,影晒婚紗相,有張靚靚邀請卡,先正式公佈,但偏偏呢幾個月又好忙,想放一日假都好難,成個婚禮嘅準備過程,基本上都冇辦法落手落腳去處理,好在未來陳太真係好叻,一個頂十個,好似打多份工咁,將所有事攬晒上身做,大如酒席﹑過大禮,細如老爺奶奶著咩衫都搞得掂,唯獨婚紗相真係要等我先影到,所以公佈嘅日子一拖再拖。

好開心今日終於可以同大家正式宣布﹗2023年4月24日係我哋嘅大日子!好朋友們!炸彈陸續送到!#未來陳太真係好叻 #係朋友要請定假」。

Shiga則寫道:「知道一直以來大家都好關心我哋嘅大日子,原來要籌備一個婚禮,真係一啲都唔簡單,所以想將事情安排得好一點,才公布日子,終於等到陳生,完成手頭上嘅工作,可以拍婚照,然後有張好好睇睇嘅照片一次過公布消息。

好開心,今日終於可以同大家正式宣佈呢個喜悅,2023年4月24就係我哋Big Day啦﹗期待嗰日見到我哋親朋戚友朋友們,見證我哋重要既時刻,到時見! #要找到個喜歡陪我數星星睇動漫嘅人唔容易但係我找到啦 #陳生辛苦啦」﹗

相關新聞:陳家樂連詩雅4.24結婚 婚照曝光 重拾初次約會回憶

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳家樂 連詩雅