雲浩影巴黎時裝周初體驗 心情興奮嗌震撼:好好睇 (17:14)

文章日期:2023年03月07日

雲浩影(Cloud)日前獲邀赴法國巴黎,出席日本時尚設計品牌ISSEY MIYAKE(三宅一生),於巴黎舉行的2023/24秋冬系列時裝騷。這是她首次踏足時裝周,心情興奮,就連出發前傷腰痛楚都拋諸腦後,她希望自己也可以擁有一場,如這個時裝騷般令人震撼的音樂會。

這次的看騷造型,Cloud以一身黑色的春夏最新系列亮相。該設計採用一系列圓形褶皺為特色,靈感來自生命周期和重生。她說:「好多謝ISSEY MIYAKE邀請,今次係我人生第一次去巴黎,亦係第一次去時裝周見識,有機會睇ISSEY MIYAKE時裝秀,係難能可貴機會,感到好幸運。出發前我做咗啲功課,ISSEY MIYAKE嘅作品元素artistic(藝術的)、creative(創造力)和elegant(優雅的)。」

Cloud在時尚方面也有個人獨特魅力,她坦言非常珍惜這次出席時裝周機會,怎料出發前受傷,一度擔心影響行程。她說:「出發前我唔好彩扭傷腰,即刻去針灸,敷住藥上機。幸好到埗後好番好多,多謝身邊所有人協助令事情順利。一落機立即拍OOTD(當天穿著),室內和戶外都有,進行順利。」

翌日一早起身扮靚靚出席睇騷,她說:「避免塞車遲到,我早上7點開始整妝,到場後遇到好多街拍攝影師,被影咗好多相,佢哋喺Ig tag返我,影得好靚,好開心。現場有好多攝影師,閃光燈不停閃,有種行紅地氈感覺。入場後好緊張,見到好多靚人,大家都著得好靚,我個心有啲『小鹿蹦蹦跳』,開心嘅緊張,仲有啲忐忑,唔知自己點樣可以做得更好。」

因為門票有限,Cloud團隊未能全數入場,完場後她向沒有入場的隊友分享,講足成個車程。她說:「好震撼,好好睇,所有嘢都好和諧、協調和流暢。我好希望將來自己嘅演唱會,都會帶畀大家呢個感覺。今次巴黎之旅好開心和幸運,好感激我嘅人生有呢一頁。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕雲浩影 巴黎時裝周