林盛斌演營業部「徐小姐」深入民心 網民提議出多份糧 (23:58)

文章日期:2023年03月14日

林盛斌(Bob)年前為TVB推銷廣告套餐,以營業部「徐小姐」造型拍攝宣傳片,形象令人難忘。日前他在社交平台上載經理人Karman的Whatsapp對話截圖, 有人想落TVB電視廣告,但找不到營業部的「徐小姐」而廣告部電話沒有人接聽,因為Bob曾演「徐小姐」故嘗試聯絡Bob求助。Bob寫道:「每隔一排就會收到幾個咁樣嘅Whatsapp,早幾日我經理人又收到... ...可能上次徐小姐嗰個造型真係太入腦,我覺得TVB營業部要出番一份糧畀我。」網民對「徐小姐」有興趣並議論紛紛,有人留言問是否真有其人或已離職?有指Bob應出多份糧,又有提議現在應找朱凱婷。

Bob的「徐小姐」成為TVB營業部代表人物,他回覆《明報》笑言扮「徐小姐」造型太突出所致。對方指廣告部沒有人接電話?他說:「我同我經理人又冇特別去了解詳情,可能佢打錯咗電話又或者唔係喺辦公時間嘅時候打電話。Anyway,最後我經理人都轉介咗佢去相關嘅營業部同事聯絡上。其實冇乜所謂嘅,如果啲人再搵我,咁我都可以介紹佢搵番合適嘅同事處理佢嘅查詢。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕林盛斌 徐小姐