姜濤被指嫌歌曲老土曾黑口黑面演唱《追》 罕有發文反擊 (12:33)

文章日期:2023年03月18日

姜濤應環球唱片邀請,翻唱歌曲《追》向張國榮(哥哥)致敬,MV昨晚(17日)上架至今15小時已錄得24萬次點擊。姜濤前年曾在一個音樂會上以medley形式翻唱梅艷芳、陳百強、許冠傑、林子祥等樂壇前輩的金曲,當中包括張國榮的《追》,當時姜濤說︰「頭先嗰啲歌,以前我出道前係完全唔鍾意嘅講真,因為覺得好老土,但當入咗行之後、入咗呢個樂壇之後,我覺得有份責任將廣東歌帶出香港。所以我想藉住呢幾首歌同年輕人講,我哋永遠要向前輩學習,將佢哋精神傳承落去!」不過,有報道斷章取義以「曾公然指呢啲歌︰『好老土﹗』」為題,指姜濤當年演唱《追》時「黑口黑面,眼啤啤咁款」。姜濤為此先後在fb的私人帳戶及Ig限時動態發文澄清,他說︰「不好意思,我當時沒有黑面的去表演,我也很尊重這些歌曲,請不要再借這種話題傷害別人了。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 張國榮