廉政狙擊|陳展鵬再度出場 深沉眼神難辨忠奸 (16:20)

文章日期:2023年03月22日

無綫劇集《廉政狙擊》本周六(25日)晚播出兩小時大結局。今晚(22日)播出的一集,Martin開始陸續現真身,除了之前已經露出馬腳的黎主任(胡渭康飾),只在劇集開頭及中段約略出過場的陳展鵬亦驚爆是其中一員。陳展鵬飾演的O記總警司畢Sir,與卓廷光(黃智賢飾)有段不為人知的悲慘過去,兩人互相扶持及幫助下才捱過困境走到今天,既是摯友亦是戰友,關係匪淺。昨晚一集,繼明(王浩信飾)在以凡(吳卓羲飾)家中憑着一支煙頭,鎖定畢Sir Martin身分,繼明今晚將借故向畢Sir投誠,企圖套取更多線索。不過,畢Sir沒有中繼明圈套,反而馬上致電廷光,叮囑他小心防備繼明。

劇組今日公開第24集羅霖及高鈞賢跳海戲的拍攝花絮。劇組前後總共租用了至少6艘船,包括有醫護人員駐守的救生艇、負責運送工作人員與演員及物資的板仔、負責「出鏡」的遊艇及快艇,及用作拍攝基地的大船。羅霖跳海搵仔的一場戲雖然只有1、2分鐘,拍攝時間卻長達大半天,除了因為要拍完近鏡拍Wide shot等,還因為拍攝現場十分大風!羅霖、黃智賢及高鈞賢身處搖晃的遊艇上,只有高鈞賢對船隻搖擺不停零反應,全程低頭極速覆message。高鈞賢解釋︰「我由細到大都係玩冰上曲棍球,同埋我識滑雪,加上我有其他業務,依家又做緊自己嘅服裝品牌,所以覆message係好緊要。佢哋安排得好好,我記得以前拍過一次落海戲,嗰時踩咗15分鐘水,但係冇救生員傍住,嗰時喺海度飄吓飄吓,我會有好多幻想,會諗有鯊魚或突然抽筋點算。但《廉政》就有晒潛水人員喺度準備,所以場戲拍得好順利、一Take過。」

同樣有落水戲的羅霖因不懂游泳故獲安排替身,但仍需親身上陣演水中掙扎戲。她說︰「嗰日好大浪,因為我唔識游水,所以拍之前好擔心好驚,問過導演幾次點拍。平時喺泳池,我都驚,海就更加驚。導演叫我唔使擔心,話到時會有替身。」羅霖指拍攝臨跳落海劇情前,現場大風又大浪,結果高鈞賢傍住,她仍然站不穩,跣低咗了幾次,更被石擦損腳。她說︰「飲咗好多啖海水,返到屋企肚屙,但見拍出嚟效果好就值得。我好易暈浪,食咗暈浪丸之後都係嘔。」

(即時娛樂)