趙慧珊黃溢濠親暱影舞台劇海報 邵仲衡大叫:唔好摸佢 (17:33)

文章日期:2023年03月29日

邵仲衡、趙慧珊(Aka)、黃溢濠首次為舞台劇《晚安》拍攝海報,Aka和黃溢濠親暱拍攝,令男方勁尷尬,拍攝期間邵仲衡還大叫:「你唔好摸佢!」令現場氣氛非常搞笑。

事後Aka自爆「大佬孝」喝止自己摸黃溢濠,更笑稱對方「硬晒軚」:「其實溢濠佢真係好紳士,每次掂到我都會講聲『我會掂到你條頭髮、我會摸到你膊頭』,所以我叫佢當我男人咁影就得。之後到我主動摸溢濠,就比孝哥(邵仲衡)叫停喇,因為佢睇晒劇本,知道我哋關係,叫我點到即止。」

Aka表示這部劇為自己度身訂做,多年都被一個夢困擾:「我一個星期都會發同一個夢3、4次,夢境係講我著住校服同老師講再見,起初都覺得懷緬下,因為都冇機會再著校服啦,到後來係覺得又係呢個夢,都有啲想知夢境有乜嘢含意。」

邵仲衡被Aka、黃溢濠稱為「大前輩」,笑言有演戲「奇難雜症」都可找他傾訴,並表示自己「吹得幾下」,樂於無私分享:「劇中我係賣二手衫,都諗過搵私伙衫做道具,不過原來角色都比較斯文,啲衫未必好夾。其實呢次舞台劇叫《晚安》,我都試過夢境預知未來,當年喺TVB拍劇,一直都冇梁朝偉合作,但發夢同佢喺餐廳食飯,到咗第二日竟然夢境成真,同偉仔同枱食飯。」

近期忙於拍攝工作的黃溢濠日夜顛倒,竟忘記日前與Aka同場演出,搞到非常尷尬:「噚晚都係拍通宵,返去唞一唞再嚟呢度開工,影完海報就要再返去拍過,真係隨時都瞓得著。其實我係第一次做舞台劇,最驚就係背對白呢一部分,但係大佬孝叫我放鬆享受舞台,有乜嘢都會捉住佢攞料㗎喇,雖然呢排好忙,但我都係嫌未夠辛苦,想試『組接組』嘅滋味。」

(即時娛樂)