LAW霸女神|馮盈盈戲精上身答問題 遭森美嫌太Over (18:01)

文章日期:2023年04月20日

由森美、戴祖儀(Joey)、賴彥妤(Vivienna)、魏韵芝(Joyce)和王嘉慧(Cathy)擔任主持的資訊節目《LAW霸女神》,今(20日)晚播出的第5集,邀來吳業坤擔任嘉賓,主題是「網絡」。

今集第一段情境片段,有Joyce化身KOL大派福利,片中她為了引人睇直播,不惜脫去外套大騷小背心,又於社交平台舉行抽獎活動送簽名照片,問題是此舉有否觸犯法例?對此坤哥突然「自首」口窒窒說:「我好似有做過呢啲嘢,都係送親筆簽名相。」

明(21日)晚播出的第六集,邀來馮盈盈擔任嘉賓,主題是「旅遊」。其中一段情境片段,Joey化身萬人迷校花,獲「翻版王浩信」林俊其及林正峰瘋狂追求,兩人分別在公眾沙灘以不同形式向Joey表白,問題是兩人中哪一位觸犯法例?盈盈笑言:「兩位邊個觸犯法例都好,佢哋當Joey係女神,睇嘅時候都會覺得唔啱常理。」Joey聞言即反擊:「你一嚟就咁樣,信唔信我爆你大鑊!」

之後盈盈答問題時戲精上身表情多多,森美睇到眼冤之餘,更拉Joey落水謂:「你唔使畀咁多戲我,同戴祖儀一樣咁誇張。」盈盈聞言撒嬌謂:「我特登去讀咗書同進修,先夠膽嚟呢個節目㗎!」

(即時娛樂)